Po lirycznej stronie rzeczy - w obiektywie


Tydzień temu wybrałam się na szczeciński Plac Adama Mickiewicza, zobaczyć na własne oczy jakie cudeńka tym razem zaprezentowali publiczności  uczestnicy plenerowej wystawy florystycznej "Pływający ogród". Zdążyłam przed popołudniowym załamaniem pogody i dzięki temu mam dla Was dzisiaj sporo zdjęć z tego wydarzenia - nie wszystkie prace udało mi się sfotografować odpowiednio, no ale fotografem to ja nie jestem. ;)
Było cudnie i jak zwykle bardzo inspirująco - z resztą zobaczcie sami - zdjęcia do obejrzenia po kliknięciu na tytuł notki. :)








Prace słuchaczek podyplomowych studiów florystyka ZUT Szczecin.





Autor: Piotr Salachna





Autorki pracy: Aleksandra Pawłowska, Alicja Pelc, Magdalena Sterna




Autorka pracy: Agnieszka Czech





Autor pracy: Janusz Wilas




Autor pracy: Piotr Sekunda




Autor pracy: Tomasz Max Kuczyński




Autor pracy: Rafał Staszczyk





Autorka pracy: Joanna Kwaśny





Praca zbiorowa kursantek z Centrum Edukacji Omnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...