Bukiet traw

Witajcie!

Dzisiaj znowu trochę darów ogródka. Koło mojego domu znajduje się "ziemia niczyja", która podobno za jakiś czas ma stać się parkiem. Jak na razie ziemia niczyja ma się dobrze a dzięki temu ja mam stały dostęp do kwitnących traw - i dzięki temu właśnie powstał dzisiejszy, raczej monotematyczny, bukiet. Muffinka jak zwykle pomagała mi w pracy. :)

Moja Mama obdarowała mnie pięknym piwoniami - czekam tylko aż się rozwiną i są następne w kolejce do fotografowania. :)














...a taką minę robi Muffinka kiedy nie pozwalam jej zrzucać ze stołu odpadków po robieniu bukietu. ;)



1 komentarz:

  1. Trawiaste bukiety to mój konik. Można połączyć twórcze hobby ze spacerami po polach. Nigdy nie wiadomo, jaki bukiet powstanie z kolejnej wprawy.
    pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...