Cuda wianki

Witajcie!

Ostatnie wakacyjne podrygi przed nami, ale florystyczny sezon na materiały prosto z ogródka wciąż w pełni - z tej okazji dzisiaj mam dla Was wianek z ogrodowych dalii oraz owoców czeremchy i bzu. :)


...moja bardzo blogerska koszulka :D


W mini-sesji pomagał mi mój kochany Mąż - również pod drugiej stronie obiektywu. Model z niego na medal - powiedziałabym, że wianek bardziej pasował jemu :D




Przy okazji serdecznie zapraszam do odwiedzenia Kwiatostanu Umysłu na facebooku - od dziś na blogu jest dostępna opcja polubienia fanpage. W ten sposób zawsze będziecie na bieżąco z nowym wpisami. :) Przypominam również o możliwości śledzenia bloga przy pomocy bloglovin' - nie wiem jak Wy, ale ja uważam go za genialny wynalazek - wszystkie blogi, które regularnie odwiedzam mam w jednym miejscu i z łatwością mogę dostać się do najnowszych wpisów - polecam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...