I znów na fioletowo! :)

Witajcie!

...na fioletowo, ale tym razem nie tasiemkowo tylko żywo i bardzo pachnąco. :)

Mam dla Was bukiet ślubny z ostatniej soboty - zadanie było troszkę trudniejsze niż zwykle, bo Panna Młoda w zapytaniu wysłała mi zdjęcie wymarzonego bukietu, który okazał się być bukiecikiem z (najprawdopodobniej) jedwabnych róż. Kolor fioletowy w różanej kategorii to trochę śliski temat, bo niestety łatwo tutaj dać się oszukać indywidualnemu postrzeganiu kolorów oraz - przede wszystkim - magii Photoshopa na zdjęciach wyszukanych w internecie. Po krótkiej dyskusji została wybrana konkretna odmiana róży nazwana poetycko "Pieśnią Oceanu" - 'Ocean Song'. 

Bukiet miał być prosty, okrągły, ozdobiony odrobiną zieleni. Zaproponowałam również zdobienie rączki, nawiązujące do sukni ślubnej wykończonej aplikacją ze świecidełek - pomysł się spodobał. Zapraszam do obejrzenia zdjęć - warunki do fotografowania niestety były ciężkie, ponieważ bukiet został ukończony późnym popołudniem, w sam raz na wieczorną dostawę - no i niestety chylące się ku zachodowi słońce, padające pod ostrym kątem nie ułatwiło sprawy. W każdym razie mam nadzieję, że widać wszystko co trzeba, aczkolwiek mam wrażenie, że na zdjęciach róże wyszły trochę zbyt różowo. ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...