Złote obrączki - nasz cały majątek...

... a skoro są takie ważne, to należy je odpowiednio przechować, kiedy towarzyszą nam w tej najważniejszej drodze przez ślubny kobierzec. Niektórzy wybierają najbardziej tradycyjne rozwiązanie - metalową tackę, inni jedną z poduszeczek na obrączki, których zatrzęsienie wzorów można znaleźć w sklepach ze ślubnymi ozdobami. Jest też grupa przyszłych Nowożeńców, którzy życzą sobie dla swoich obrączek innej oprawy - tej grupie wychodzą naprzeciw floryści przygotowujący kwiatowe poduszeczki na obrączki. 

Kolor, kształt, rodzaj materiału kwiatowego i dodatków - możliwości jest nieskończenie wiele - zwykle decydujący wpływ ma styl bukietu ślubnego. Jak na razie udało mi się stworzyć jedynie trzy poduszeczki - większość Panien Młodych wciąż wybiera bardziej tradycyjne rozwiązania. Mam w każdym razie nadzieję, że moda na kwiatowe poduszeczki zyska na popularności - ogromnie lubię je wykonywać. :)

W przyszłym tygodniu najprawdopodobniej będę musiała trochę Was zaniedbać - zostałam wyróżniona pewnym zleceniem, najpoważniejszym w mojej dotychczasowej "karierze" i czeka mnie sporo pracy. Trzymajcie mocno kciuki żebym podołała i mogła się pochwalić zdjęciami już wkrótce! :)




Poduszeczka z białych goździków, z delikatnym pasem gipsówki.



Puszysta chmurka z gipsówki z okazałym kwiatem storczyka o ciekawym odcieniu.



Skromna poduszeczka z ciemnoczerwonych goździków gałązkowych.


Miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...