Ślub w stylu boho

Witajcie!

Pora na prezentację dekoracji kwiatowych, przygotowanych na zeszłotygodniowy, piątkowy ślub mojej znajomej - Oli. Ola marzyła o kwiatach nawiązujących trochę do stylu rustykalnego, trochę do boho chic, ułożonych w sposób trochę "roztrzepany", jakby zebranych prosto z łąki. Zrobiłam co mogłam, żeby sprostać temu zadaniu - a co z tego wyszło?


Wielogatunkowy bukiet w odcieniach bieli i odrobiny granatu, ozdobiony trawą (pozdrowienia dla wszystkich osób, które z zaskoczeniem obserwowały mnie i mojego Tatę, który dzielnie mi pomagał, w czasie zbiorów tejże trawy, w okolicach pewnej pętli autobusowej :D ), zielonym winobluszczem, bluszczem i barwinkiem. Rączkę bukietu zdobi spływająca, piękna wstążka z bawełnianej koronki.


Panna Młoda chciała aby jej głowę w tym ważnym dniu zdobił wianek - miał być bardzo delikatny, stąd też postawiłyśmy na proste kółeczko, uwite z pędów ruskusa, ozdobione na boku kwiatami, nawiązującymi do bukietu ślubnego. Z tyłu umieściłam również koronkową wstążkę, która miała swobodnie spływać na kark.


Ozdoba do butonierki dla Pana Młodego - ślubny bukiet w uroczej miniaturce. :)


Ola ze swoim bukietem, w otoczeniu dekoracji, które ozdobiły ołtarz w kościele, gdzie odbyła się uroczystość zaślubin.


...po tym uśmiechu wnioskuję, że marzenia Panny Młodej udało mi się spełnić! Taki uśmiech to najlepsza nagroda :)


Najlepsze życzenia dla Nowożeńców! Życzę miłego wypoczynku na zasłużonym urlopie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...