Broszkowe Black&White.

Witajcie!
Dziś mam dla Was zupełnie świeży i jeszcze cieplutki, bo wczoraj skończony bukiet ślubny z tkaninowych kwiatów i broszek. Tym razem odważne, ale coraz modniejsze, bardzo eleganckie zestawienie kolorów - czerń i biel. 
Satynowe kwiaty wykończone koralikami TOHO oraz wyjątkowe broszki sutaszowe (handmade oczywiście), które pięknie lśnią w słońcu, do tego pleciona kryza z wstążki - wszystko od początku do końca wykonane ręcznie, w dodatku produkcji rodzinnej, ponieważ cudne broszki są autorstwa mojej kochanej Mamy! Ja stworzyłam resztę i zmontowałam wszystko w całość, ale to właśnie te broszki stanowią tutaj clou programu. :)
Jak Wam się podoba taki styl? Przyszłe Panny Młode, chętne na bukiety z kwiatów tkaninowych i broszek zapraszam do składania zamówień - powoli kończą mi się terminy letnie. :) Bukiet Black&White jeszcze w tym tygodniu dostępny będzie w sklepie internetowym Kwiatostanu Umysłu.











1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...