Bukiet na Dzień Babci

Witajcie!

Bardzo długo mnie tu nie było, aż wstyd - najpierw przed bożonarodzeniowe szaleństwo, później świąteczny odpoczynek, jeszcze później nawał pracy... Teraz mam nadzieję, że wreszcie wrócę do w miarę regularnego wstawiania tutaj notek. :)

Dzisiaj  święto wszystkich Babć. Moje przy okazji też, bo akurat w Dzień Babci obchodzę imieniny i zawsze z moją Babcią "wymieniałyśmy się" kwiatkami. Dzisiaj również obdarowałam moją kochaną Babcię własnoręcznie zrobionym bukietem. Pomysł był pierwotnie na bukiet w zupełnie innych kolorach, ale jak zobaczyłam w hurtowni ten piękny zatrwian to już wiedziałam, że będzie wiosennie - żółto i fioletowo. Babci bukiet się podobał, a Wam? :)




Muffinka nie chciała dzisiaj pozować z bukietem, za to Samuraj był bardzo zainteresowany kwiatkami - szkoda tylko, że w przeciwieństwie do Muffinki on od wąchania woli kasować je zębami. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...