...jeszcze o Plenerowej Wystawie Florystycznej

Witajcie!

Temat się powtarza, a mam wrażenie, że powtórzy się jeszcze raz, bo przecież nie prezentowałam jeszcze prac innych uczestników wystawy, a naprawdę jest co pokazać. Dzisiaj natomiast coś specjalnego - mam dla Was najprawdziwszy film dokumentujący powstawanie tego, co już przy okazji "chwalenia się" wystawą pokazywałam na obrazkach nieruchomych!

Film ten mam dzięki zaangażowaniu Studia Evolution. Michałowi Baczyńskiemu nie straszne było palące słońce i porywisty wiatr (dla dramatyzmu powinnam jeszcze dodać siekący deszcz, ale deszczu nie było - słońce załatwiło sprawę w pojedynkę :D ) - nakręcił dla mnie wspaniałą pamiątkę, a przy tym myślę, że bardzo profesjonalną reklamę. Jeśli poszukujecie kamerzysty - czy to na ślub, czy też inną okazję (teledysk, spot reklamowy - cokolwiek!) - polecam z czystym sumieniem, bo Studio Evolution to tak zwana "full profeska" i przy okazji sporo śmiechu. :) Zapraszam do odwiedzenia strony Studia TUTAJ.

Zapraszam na film! Blogger straszliwie masakruje jakość video, dlatego wrzucam link bezpośredni do vimeo - TUTAJ.

...i jeszcze kilka nieruchomych obrazków z wystawy. Tutaj w obiektywie Michała uwieczniony został moment, kiedy Oliwia otrzymała skrzydła, za sprawą pracy Agnieszki Czech:



...a tutaj migawki z krótkiej sesji Łukasza Popielarza - zapraszam na FANPAGE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...